hitomi

ちからを抜くこと。

Who do you admire the most?

When I am asked this question, my grandfather comes to mind first.

He passed away 4 years ago at the age of 94 but still guides me to the right direction.

When my sister told him that she is carrying a baby (his first great-grandchild)

he said he hopes for an easy-going baby.

instead, In Japan we often say, we hope for a healthy baby.

But to me, what he said also makes sense.

We better be easy-going sometimes to enjoy our lives.

It is as important as being healthy.

When I struggle or get too serious,

I try to remember this life lesson.

We are here to enjoy our lives.

Thank you, grandpa.

尊敬する人は誰ですか?

私はこの質問をされると、おじいちゃんが最初に出てくる。

4年前に94歳で亡くなってしまったけど、今でも私の人生をいい方向に導いてくれている。

姉が子供を産む事を伝えた時には
(初のひ孫)

「のんきな子だといいね」って言っていた。

日本では「健康な子だといいね」って言葉はよく聞くけれど、

たしかに!って思った。

たまには力を抜いてのんきに人生を楽しむ事って大切。

健康でいる事と同じくらいに。

私は悩んだり、真面目になりすぎた時には

いつもこの学びを思い出すようにしてる。

楽しむ為の人生だからね。

じいやん、あいがと!

ヨガはブームではなくて必要とされ続ける☆前のページ

ヨガの効果 -フローヨガ編-次のページ

ピックアップ記事

  1. 劇的ビフォーアフター
  2. 寒い時こそ
  3. 意識的にふんわりと♬
  4. ありのままの自分を感じて
  5. 新型コロナウィルスによる   レッスン中の感染対策について

関連記事

  1. hitomi

    自分のパワースポット

    Do you have your own power spots?…

  2. hitomi

    About me

    Hello, everyone. My na…

  3. hitomi

    旅とヨガの共通点

    I often traveled by myself in my…

  4. hitomi

    「Are you happy?」

    「If your answer is 'Yes', th…

HITOMI 先生 プロフィール

HITOMI

Hello everyone, My name is Hitomi. I love meeting people all over the world and having a good time together. 初めまして、Hitomiです。 上の文章 理解できた方!英語ヨガにチャレンジしてみませんか? 私は国籍・年齢・職業関係なく皆でいい時間をシェアできれば嬉しいな。 という思いから、日本語のクラスと同時に英語ヨガクラスをしてきました。 ヨガと英語、どちらとも興味がある方にはピッタリです☆ 身体を動かしながら英語を聞くので自然と英語力も身に付きます。 またそれぞれの方にあったクラス構成、必要に応じて日本語も使いますので ご希望をお聞かせください。 パーソナルはもちろん、グループレッスン または集中力向上・健康増進のための企業さまや ヨガイベントなども承っております。 ぜひお気軽にお問い合わせくださいませ! Feel free to contact me in you are interested in my class

最近の記事

広告エリア

  1. naoko2

    初めまして。
  2. kana

    自己紹介
  3. Kumie

    辛いポーズでも無理してでもやったほうがいい?
  4. tsun

    【マタニティヨガ】
  5. hitoyo

    初めましてHAKATA発hitoyoです
PAGE TOP